onsdag den 21. juli 2010

I keep dancing on my own

Min idé var egentligt at lave noget med en (knyttet håndnæve) også kaldet knytnæve, men de billeder blev ret så grimme, og det her kan jeg egentligt ret så godt lide.
Grunden til t-shirten, som jeg fik, da jeg meldte mig ind i Anima, er at jeg i dag har været i krise, pengekrise. Min bank ringede og fortalte, jeg havde overtræk.
I dag har jeg så meldt mig ud af ASE, Soundvenue Friends, Vi med Hund og jeg frygtede at jeg også blev nød til at melde mig ud af WSPA, Danmarks Naturfredning forening, Anima og diverse, meeeen så er det jo, at jeg har verdens bedste mor, der gerne vil betale det for mig, indtil jeg får styr på min økonomi og netbank. "Det er jo til et godt formål" - hold kæft, hvor er jeg heldig!

1 kommentar:

Louise - This Fictional Life sagde ...

Du minder mig og Vaike her (altså klam fyr)