mandag den 6. september 2010

Come the day you're mine

Dagen startede godt ud jo. Efter en dejlig nat med alt for lidt søvn. Jeg var træt og kom i skole og vi skulle fremlægge. Charles, Stine, Mickey, Emil og jeg havde om tyskland. Jeg forberedte mig i går, og jeg synes sgu det var fint nok. Og jeg klarede det fint, uden at gå helt kold over, at skulle fremlægge - personlig sejr indeed. Og udover det gik dagen lidt ned af bakke, I have no idea why. Men engelsk suttede og i tysk tabte jeg lidt tråden og ville bare hjem i min seng - men ak, tsk og bæ!
wtf?! Klokken er så seks, jeg har det som om, den er fire, men det har også været en lang dag og jeg gik på Posthuset efter skole og hentede den her smukke skabning og i centeret derefter og shoppede! Undskyld, bankbog :$ Men jeg har fået to fødselsdagsgaver og en kjole og et på sko til mig. fnis, skam mig. Men dét hjalp på humøret. Hej roman og personlig blog. Farvel.
I dag er det mandag.

Ingen kommentarer: