fredag den 3. december 2010

Friday, I'm in love

I dag har jeg fremlagt for første gang i samfundsfag + haft allersidste time af samme fag. Dét finder jeg en smule sorgmodigt. Det er mit yndlingsfag. Hvis jeg havde taget gymnasiet back then, så du mig læse samfundsfag nu. Til hvilken uddannelse? No idea, men jeg elsker det! Can't get enough. - and I can't get enough of your love either!

Give it to me, baby! A-ha :D

Jeg har fået købt en del julegaver i dag, dét var fandme skønt! Især fordi jeg ikke havde den fjeneste idé, om hvad jeg skulle købe i går! I dag kom det bare til mig. Der er dog stadig et par (rimelige vigtige), jeg stadig er ret blank med hensyn til. Dét er noget møg! Møg, siger jeg jer. (Klokken er halv et, - tiden løb lige fra mig, jeg så film. Men nu vil jeg snart gå i seng.)

Ingen kommentarer: