lørdag den 5. juni 2010

I see your truuuuueeee colors!

Beklager.
Endnu engang kom billedet for sent :( Og dét kan jeg ikke overskue. Min statistik ser ikke pænt ud, hvis der er to uploads på søndag, så jeg faker lige klokkeslettet. Klokken er i dette øjeblik 02:30 og eftersom at jeg ikke er gået i seng endnu, er det stadig lørdag i mit hovedet :)

Udover at være typen, der ikke er gået i seng endnu og glemmer (aka ikke har tid til) at uploade billedet er jeg også typen, der så en kanelsnegl på vejen hjem fra station og de næste fem minutter ikke tænke på andet end at jeg havde frygtelig meget lyst til at spise den + jeg er også typen, der ikke tør at tage elevatoren, fordi de der elevatorfolk først kunne komme og hjælpe en fra på mandag af, har de sad en seddel op med, så jaja. Ligemeget hvor træt jeg er, går jeg!

Og nu går jeg også.
I seng.

Ingen kommentarer: