fredag den 25. juni 2010

Tre armbånd, tre hårelastikker og en frø

I dag har bestået af; vågne med et fucking z - midt i en vist ikke så rar drøm, der handlede om noget med en flaskeautomat og løbe ud og lukke op, for sin mor, man har en aftale med, hvor efter det går op for én, at man har er faldet i søvn, inden man har nået at stille sit vækkeur. Planlagt tøjvaskning, men måtte i stedet ta' til en fremmed læge og overlade tøjvaskningen til sin søde moar, der godt gad dét. Komme for sent til læge, apotek, frem og tilbage, tage til Tivoli og møde med Sarah og få Roskilde armbånd på, tåge rundt i tivoli - ganske hyggeligt, møde Søren og ta' til Amaaaarr' (just for you) øh. og nu er jeg finally hjemme. Igen - lidt over 1. Min telefon døde for strøm, så billedet måtte I vente med.

I morgen tager jeg til Roskilde festival, og jeg vil prøve at sige, at jeg skal ta' et billede ved en 18 tiden, tænker jeg, så jeg kan prøve at huske det hver dag. Nu må vi se. I will do my very best.
Have fucking fun!

Ingen kommentarer: