fredag den 15. oktober 2010

ALM

ALM?

Almindelig? I dag har ikke været almindelig. Thank god. Nej, faktisk kunne jeg godt bruge en almindelig dag, men jeg mener, hvis dét her var mine almindelige dage, ja, så ville jeg sgu gå hen og lave deprimeret. - for hold kæft, hvor har det ikke været en spændende dag. Jeg er syg, men har stærke planer om, at blive rask!
Jeg har været sur og tvær hele dagen, lige indtil Anders Lund Madsens strålende ansigt dukkede op på min skærm! Den mand er fantastisk. Jeg er en stor fan! I dag er det hans fødselsdag! Hip hip hurrah!
Det er også Thomas Helmigs, + prins Christian Valdemar Henri Johns + Rune Klan & Troels Lybys fødselsdag. Dan Turèlls dødsdag, men vigtigst af alt;
Påtrick fra min skole har også fødselsdag i dag! Tillykke!

http://www.erdetfredag.dk/

Ingen kommentarer: