mandag den 4. oktober 2010

Hundrede halvtredsindstyvende

I dag er en af de der dage, der er rigtig hårde. Jeg er ikke så sur, som jeg ser ud. Jeg er træt. Meget træt. Jeg kom hjem fra skole og skulle lave en hel masse. Bad, vaske tøj, handle (done!), lave lektier, rydde op og støvsuge. Jeg handlede på vejen hjem, på trods af, at jeg var ved at falde i søvn i bussen og nok ikke kunne gå langsommere hjem. Også kom jeg op og ville sorterer vasketøj, også faldt jeg bare i søvn. Heldigvis havde jeg forudset det ske, så jeg havde sat mit vækkeur. Jeg stod dog først op en time, måske halvanden efter, men jeg er oppe nu. Og jeg skyder vaskeriet til i morgen, fordi lektier er så meget mere vigtige. Tysk is killing me, and its not softly anymore! :( Suk.

Der er kun én ting, der kan gøre den her dag bedre. Nej, to.
Den ene, er jeg naivt håber på Per Bjerregaards opsigelse!

MEN btw! Dét er her fucking fedt. Jeg er vokset op med ham her, og min onkel er stadig venner med hans far. Det er faktisk måske det fedeste i dag. Jeg har desværre ikke set ham spille - men dét kommer jeg forhåbenligt til nu! :D Årh, kæmpe meget tillykke!

Ingen kommentarer: