torsdag den 6. januar 2011

1..2..3.. 12!

Ikke for at blære mig, også alligevel en lille smule, for jeg gik fandme op og rev den eksame rundt!
Og udfaldet blev et 12 tal, og jeg er pavestolt! Ikke bare dét, at det beviser, at jeg har styr på mit lort, for det er da meget nice, men det ved jeg jo i princippet godt, og dét viser mine årskarakterer jo også. Men allermest dét, at jeg altid har været så elendig til eksame, og brudt sammen i gråd! Og i dag havde jeg taget vandfast mascare på, uden nogen som helst nytte. Det er virkelig en personlig sejr! Og deres rosende ord. Dem vil jeg prøve at huske. Jeg kan jo godt :) Nu er der lige en uge til den næste eksame, og jeg mangler at lave syv opgave. Hurrah!

2 kommentarer:

Louise - This Fictional Life sagde ...

Den trøje overvejede jeg faktisk om jeg skulle havde på i dag.

Og endnu en gang TILLYKKE!!!!!

Og jeg er på dag 242, og det er uden klader ;)

SARAHH sagde ...

Vi er connected, love <3

TAK!

ARH! Det var fordi jeg tæntke 265, haha. De er jo lige hundrede mere.