søndag den 9. januar 2011

Savn er ondt

Jeg havde på ingen måde lyst til at tage hjem fra Daniel i dag, så nu er jeg i lidt fesent humør, men jeg har stemt på undergrunds navne, jeg ville ønske skulle spille på Pavilion Junior, jeg har valgt disse;

Billie the vision and the dancers; Jeg er hovedløst forelsket i det her svenske band - jeg ved dog ikke, om de er undergrund nok.

Mig & Mr. Miyagi; min store, store kærlighed indenfor musik!

Lyhne og Foss; Dem forelskede jeg på i på Start! festival. De er magiske. Jeg tror dog bare ikke, at de tager sig selv så seriøst som band, hvilket er en stor skam!

Klaes; Ham fandt jeg også på Start! festival, og han er nu en af mine aller yndlings hæp hoppere!

Twillusion; Endnu et Start! bekendtskab, som jeg har hørt én gang siden. De er smukke. Det er det dejligeste Reagge musik. Specielt Raindrops og Over the mountain er fantastiske!

Ingen kommentarer: