onsdag den 4. august 2010

Det har regnet på mit...

Det er bare ikke alle dage, man magter sådan noget med at tage billeder. Jeg er (må jeg nok indrømme) rimelig perfektionist, når det kommer til mine billeder. Det behøver ikke at være skarpt eller perfekt taget, godt redigeret eller hvad dét der tekniske fis.
Det skal bare sige mig noget. Det skal fange mig. Det skal helst være sådan, at jeg tænker wauh! Men når man skal tage et billede af sig selv hver dag og gerne vil ha' den der wauh-effekt? Dét er skisme svært. I dag blev de pæneste billeder nogle, hvor min ansigt ikke var synligt. Og sådan nogle tror jeg ikke jeg må sætte ind her. Så æw. Jeg magtede ikke at være kreativ i dag, og jeg havde lyst til at kigge på noget kreativt, så effekten i dag, blev igennem min rude på altanen. Wow, hva?
Også ser jeg oveni købet sur ud :D Bingo!

Ingen kommentarer: