lørdag den 21. august 2010

Everloving you

Fy for pokker og undskyld - dette er et webcam billede! Jeg burde skamme mig.
Men det er ret symbolsk.
Den anden dag, mere præcist, torsdag, købte jeg mig nemlig en computer!
Bare en lille én, der forhåbenligt kan gøre dét der med at gå i skole mindre smertefuldt. Det håber jeg inderligt.
Men i dag, er det så, at det dejlige skete!
Jeg fik den til at gide at gå på internettet!
Det er freaking fucking fantastisk og jeg har allerede udnyttet det grumt!
Jeg har købt billet til returkampen mod Sporting Lissabon på torsdag (*hvilket min gamle computer ikke kunne.) og jeg har fået downloadet Troels' numre fra hans blog (*hvilket den hellere ikke kunne) og jeg har fået købt "Candy now!" (guess what...*) - OG Klaes skrev på Facebook at han havde lavet musikvideo til en af hans sange og var igang med at lægge den op på YouTube (min gamle computer kunne ikke YouTube, pga forældet internet browser) - og den kunne jeg også se!
Haha, den er ingen mac, men jeg er stadig i fucking computer heaven. Så jeg elsker dét ret meget!
Hurrah for dét!
Jeg har pisse ondt i hånden, men jeg tror jeg bliver nød til at gå ned og vaske tøj :( Græd!


(Hvis der er nogle, der tror på Gud, kan I så ikke lige hilse og sige, at han gerne må fixe min hånd? For jeg magter det ikke mere)

Ingen kommentarer: