søndag den 1. august 2010

En glad Brøndby fan

Hold kæft, hvor har jeg det godt!

Udover at jeg har crazyness i hovedet, sådan rigtig koncert hoved. Dog vildere (Faxe!) og en smuuule ondt i halsen af at ha' skreget sådan.
Jeg bestemte mig for, at jeg ville til fodboldkamp i dag. Daniel er i Spanien, Sara er lige kommet hjem fra Jylland og var vold smadret, Nikolaj, som jeg har skrevet en del med på Blackmarket, som evt ku' blive en, jeg kunne hænge lidt med til nogle kampe, er også på ferie. Og jeg havde ikke evner til at overtale andre, så... Jeg tog afsted alene! Mutters alene i sidste øjeblik. Men hoooold helt op, hvor var det nice :D Jeg fik mig en ny ven! Eller tre. Det var fjollet, at jeg ikke lige fik hans nummer, så jeg kunne hænge med dem, når jeg ikke kunne overtale andre. De var sindssygt søde!

Ingen kommentarer: